Már írtam róla, hogy a tetőtéri irodába egy gyönyörű design fotel érkezik. Hát itt van!
Még januárban rendeltük, és vártunk rá heteket, mert a fotelt rendelésre készítik. Múlt hétvégén kicsit már türelmetlen voltam, és gondoltam, írok a szállítónak, hogy megnézzem, merre jár a fotelem.
A nest.co.uk ügyfélközpontja számomra csillagos ötösre vizsgázott!
Azt hiszem, ez a fajta hozzáállás hiányzik még nagyon a magyar kereskedelemből. A levelemre kb egy percen belül jött a válasz, további adatokat kért az ügyfélszolgálatos hölgy, hogy mielőbb megtalálja a csomagom.
További tíz perc és még két email váltás után kiderült, hogy épp tegnap jött meg hozzájuk a székem, és a lány felajánlotta, hogy azonnal becsomagolja és aznap kiküldi nekem, hogy ne kelljen tovább várnom. Mindezt úgy, hogy én csak érdeklődtem, hiszen a rendeléskor tudtuk, hogy 8-12 hét a szállítási idő, és még csak a hetedik héten jártunk.
Shelley nagyon kedvesen intézkedett, gratulált a fotelhez és megdicsérte a választásom, a fotel pedig másnap délután már az íróasztalomnál állt!
Persze, mondhatjátok, hogy a kedvesség alap, ha az ember ilyen drága cuccot vesz, de nekem akkor is nagyon melengette a szívemet ez az odafigyelés, ez a figyelmesség és a személyes kontaktus.
Mindezt úgy, hogy a szállításért, London-Budapest távolságra, háztól-házig, 12 000 Ft-ot fizettünk.
A múltkor az Ikeából a kanapét hazaszállíttattuk, a Budaörs-Óbuda vonalra 14 900 Ft-ot pengettünk ki, majd a szállítók az átadáskor közölték, hogy a díjszabás az első zárható bejáratig, tehát jelen esetben a kertkapuig vonatkozik……
Nagy különbség! Főként hozzáállásban. Jó lenne, ha itthon is át tudnánk venni ezt a kereskedői mentalitást, legalább azért, mert külföldről hazahozatni valamit lassan egyszerűbb, gyorsabb és olcsóbb lesz, mint itthon megvenni.
Hozzászólások: